niedziela, 27 lutego 2011

Seweryn Krajewski - "Jak tam jest"

 
Tak więc, nie czekając długo rozpoczynam swoją pierwszą recenzję. W moim pierwszym poście chciałbym wam przedstawić naprawdę (moim zdaniem) jeden z najbardziej wybitnych albumów, jaki udało mi się usłyszeć ostatnimi czasy. Kiedy zobaczyłem ten album na półce w Empiku, przypomniała mi się bardzo piękna piosenka w jego wykonaniu "Wielka miłość". Chociaż utwór ma już swoje lata, jak i sam wykonawca, to mimo wszystko ciągle jest młody duchem. Udowadnia to nam nowym albumem "Jak tam jest". Miło, kiedy wielki mistrz wraca na scenę po latach. Jest to płyta, z piosenkami, tak jak można było się po Sewerynie Krajewskim spodziewać, chwytającymi za serce. Dokładanie 21.02.11 album "Jak tam jest" pojawił się w sprzedaży. Mimo wszystko piosenki różnią się od tych sprzed dekady. W moim odczuciu są to bardziej wspomnienia, niż utwory dla ukochanej. "Na początek, głowa w słońce / Jedno słowo, dobre słowo na początek / Na początek, krok za krokiem / Nową drogą pójdę z tobą na początek". Mądre, ale proste słowa napisał tym razem Sewerynowi Krajewskiemu Andrzej Piaseczny ("Myślę, że Andrzej dosyć głęboko wszedł do mojego świata. Rozmawialiśmy sporo, przekazałem mu, o co mi chodzi"), zresztą, Piasek, zaśpiewał również gościnnie w jednej z piosenek. Nie tylko Andrzej gości na płycie Krajewskiego, również Piotr Cugowski, czy Anna Teliczan (z programu "Mam talent"). O produkcję muzyczną "Jak tam jest" zadbał Krzysztof Pszona. Płyta wręcz zachwyca swoją prostotą, przebojowością, czy melodią. Nie jest ani banalna, ani wulgarna... Po prostu jest niezwykle zwykła :) Polecam wszystkim osobom, którym brakuje od czasu do czasu spokojnego brzmienia w głośnikach.

Tracklista:
1.Widok ze wzgórza (intro )
2. Ławeczka
3. Dym
4. Znowu pada
5.Innego dnia
6.Dalej spiesz się
7.Na początek
8. Śpij spokojnie mój świecie
9.Jutro proszę
10. Jak tam jest
11 .Widok ze wzgórza (outro)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz